Ο Γιαννουλάκης Αντρέας είναι πτυχιούχος λογοθεραπευτής . Κατέχει ακαδημαϊκό τίτλο επιπέδου Master στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.Ο Γιαννουλάκης Αντρέας από το Μάρτη του 2021 εκπονεί τη διδακτορική διατριβή του στον επιστημονικό τομέα της αναπτυξιακής και εκπαιδευτικής ψυχολογίας, όντας υποψήφιος διδάκτωρ στο Νοτιοδυτικό Πανεπιστήμιο Νεόφυτος Ρίλας.

Παρακολουθεί στενά τις επιστημονικές εξελίξεις στον ευρύ κλάδο της ειδικής αγωγής και της λογοπαθολογίας μέσω επιστημονικών συνεδρίων και ακαδημαϊκών ερευνών ενώ μετεκπαιδεύεται διαρκώς μέσω επιστημονικών σεμιναρίων.Η θεραπευτική παρέμβαση στις δυσκολίες λόγου, ομιλίας, επικοινωνίας σίτισης και κατάποσης του παιδιατρικού πληθυσμού προσαρμόζεται σε ένα πλαίσιο πλήρους αποδοχής του παιδιού, έχοντας ως κύριο θεραπευτικό πλαίσιο το παιχνίδι και την εντατική αλληλεπίδραση. Παράλληλα με τον παιδιατρικό πληθυσμό ο Γιαννουλάκης Αντρέας ασχολείται με την θεραπευτική αντιμετώπιση διαταραχών λόγου, ομιλίας, επικοινωνίας, σίτισης και κατάποσης ενηλίκων. Εργάζεται κλινικά ως λογοθεραπευτής από το 2013. Διετέλεσε μέλος της ιατροπαιδαγωγικής ομάδας του Παιδοψυχίατρου Στουρνάρα Αριστείδη συστεγαζόμενος στο ιατρείο του από το 2013 έως το 2019. Πλέον διατηρεί το γραφείο του επί της οδού Πειραιώς 1-3 διατηρώντας παράλληλα σταθερές όλες τις συνεργασίες του με ιατρούς, θεραπευτές και παιδαγωγούς του κλάδου.

Υπηρεσίες

Ο Γιαννουλάκης Αντρέας παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες λογοθεραπείας παιδιών και ενηλίκων στα Χανιά. Παρέχονται επιστημονικά οργανωμένες υπηρεσίες πρόληψης,διάγνωσης, παρέμβασης και συμβουλευτικής στις διαταραχές λόγου, ομιλίας,επικοινωνίας σίτισης και κατάποσης. Είναι ακαδημαϊκά εξειδικευμένος σε επίπεδο Master, στην ειδική αγωγή και στις διαταραχές προφορικού και γραπτού λόγου.Παράλληλα είναι εκπαιδευμένος μέσω επιστημονικών σεμιναρίων σε πληθώρα αξιολογητικών , θεραπευτικών και παρεμβατικών μεθόδων όπως είναι οι εξής:

Palin P.C.I

Μέθοδος πρώιμης παρέμβασης στον τραυλισμό.

CARS-Childhood Autism Rating Scale

Η κλίμακα βαθμολόγησης της παιδικού αυτισμού, είναι μια κλίμακα βαθμολόγησης 15 στοιχείων που χρησιμοποιείται για την αναγνώριση των παιδιών με αυτισμό και τη διάκριση αυτών από άτομα με αναπτυξιακές αναπηρίες. Είναι εμπειρικά επικυρωμένο και παρέχει συνοπτικές, αντικειμενικές και ποσοτικοποιήσιμες αξιολογήσεις με βάση την άμεση συμπεριφορική παρατήρηση.

Το Μοντέλο των Κύκλων- Αναπτυξιακό Προφίλ Κοινωνικής Επικοινωνίας

Το Μοντέλο των Κύκλων βασίζεται στην αναπτυξιακή πορεία εξέλιξης της επικοινωνίας και της γλώσσας σε άτομα με διαταραχές του αυτιστικού φάσματος. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα το οποίο έχει ως βασικό σκοπό την κατανόηση των δυσκολιών των ατόμων με Αυτισμό σχετικά με την κοινωνική αλληλεπίδραση και τη σχέση της με την επικοινωνιακή και γλωσσική ανάπτυξη.Με τη χρήση του μοντέλου σκιαγραφείται το αναπτυξιακό προφίλ του κάθε ατόμου, συλλέγονται πληροφορίες για το σχεδιασμό του θεραπευτικού προγράμματος και προωθείται η συνεργασία μεταξύ των ειδικών και των γονέων με στόχο την καλύτερη επικοινωνία των δύο πλευρών.

Εντατική Αλληλεπίδραση

Η Εντατική Αλληλεπίδραση είναι μία προσέγγιση που διευκολύνει την ανάπτυξη κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων ατόμων που βρίσκονται ακόμη σε ένα πρώιμο στάδιο της επικοινωνιακής εξέλιξης, η έχουν σοβαρές Μαθησιακές Δυσκολίες ή Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.

PECS -Σύστημα Επικοινωνίας μέσω Ανταλλαγής Εικόνων

Είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο σύστημα επικοινωνίας που βασίζεται στην ανταλλαγή πληροφοριών μέσω εικόνων. Πρόκειται δηλαδή για ένα πρόγραμμα επικοινωνίας, που επιτρέπει σε παιδιά και ενήλικες με διαταραχές του αυτιστικού φάσματος και άλλες διαταραχές επικοινωνίας χωρίς λειτουργικό ή κοινωνικά αποδεκτό λόγο, να αρχίσουν να επικοινωνούν.

ΤEACCH -Θεραπεία και Εκπαίδευση Παιδιών με Αυτισμό και Διαταραχές Επικοινωνίας

Aποτελεί ένα πρόγραμμα εναλλακτικής εκπαίδευσης, για παιδιά με διαταραχές του αυτιστικού φάσματος, που ενσωματώνει παρεμβάσεις σε περιβάλλον, ημερήσιο πρόγραμμα και αντικείμενο εργασίας, και επικοινωνία

Social Stories, Κοινωνικές Ιστορίες

Είναι μία μέθοδος διδασκαλίας κοινωνικών δεξιοτήτων σε άτομα που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού. Πρόκειται για εξατομικευμένα κείμενα που προσφέρουν στο άτομο ακριβείς πληροφορίες για καταστάσεις και δεξιότητες που δυσκολεύουν το συγκεκριμένο άτομο. Οι Κοινωνικές Ιστορίες περιέχουν οπτικοποιημένο υλικό, για τη διευκόλυνση της κατανόησής του από το άτομο στο οποίο απευθύνεται.

Στοματοπροσωπική Mυολειτουργική Θεραπεία-MFT

Είναι η μέθοδος, που ασχολείται με την αποκατάσταση της σωστής λειτουργίας των μυών του στοματοπροσωπικού συστήματος και τη δημιουργία μυϊκής ισορροπίας στο σύστημα αυτό. Στόχος της ΣΜΘ είναι η διόρθωση βασικών λειτουργιών όπως κατάποση, αναπνοή, μάσηση, ομιλία, οι οποίες ασκούνται λανθασμένα.

Νευρομυϊκή Ηλεκτρική Διέγερση & Επιφανειακό Ηλεκτρομυογράφημα

Η Νευρομυϊκή Ηλεκτρική Διέγερση (Neuro-Muscular Electrical Stimulation) είναι μια μέθοδος που η βασική της αρχή έγκειται στη διοχέτευση ηλεκτρικού ρεύματος έντασης mAmp κατά μήκος ενός μυός ή μιας μυϊκής ομάδας με σκοπό τη διατήρηση του μυϊκού τόνου όταν η αντίστοιχη νευρική διέγερση δεν είναι επαρκής. Ο Γιαννουλάκης Αντρέας είναι πιστοποιημένος χρήστης της μεθόδου και κάτοχος της συσκευής NMES/sEMG/ETS (Neuromuscular Electrical Stimulation) MyolusPro.

Νευρομυϊκή Περίδεση Για Την Αντιμετώπιση Διαταραχών Σίτισης, Κατάποσης Και Ομιλίας

Η Νευρομυϊκή Περίδεση είναι η τεχνική χρήσης και τοποθέτησης ειδικών ελαστικών ταινιών απευθείας στους ιστούς-στόχους ώστε να επιτευχθούν τα βέλτιστα θεραπευτικά αποτελέσματα. Ανάμεσα σε άλλα, οι στόχοι της τεχνικής είναι η ευθυγράμμιση της στάσης του σώματος, η «διόρθωση» του μυϊκού τόνου και η διευκόλυνση της κίνησης των μυών που συμμετέχουν στην Σίτιση, την Κατάποση αλλά και την Ομιλία.

Αθηνά Τεστ : Διάγνωσης Μαθησιακών Δυσκολιών

Το Αθηνά Τεστ αποτελεί διαγνωστική μέθοδο που εντοπίζει με ακρίβεια τις δυσκολίες μάθησης. Απευθύνεται πρωτίστως σε παιδιά ηλικίας 5 έως με 9 ετών (δηλαδή νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄, Γ΄ & Δ΄ Δημοτικού), αλλά χορηγείται και σε μεγαλύτερα παιδιά. 

Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας (ΠΛΑΣΗ)

Παρέχει τεχνικές αξιολόγησης και παρέμβασης με γνώμονα τη λειτουργία της γλώσσας στη μαθησιακή διαδικασία, δίνει τη δυνατότητα διαφοροδιάγνωσης και διάκρισης των αναπτυξιακών δυσκολιών που μπορεί να επηρεάζουν την κατάκτηση μαθησιακών σταδίων.

Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου

Είναι ένα σταθμισμένο αξιολογητικό εργαλείο, το οποίο αποτελεί την ελληνική έκδοση του Word Finding Vocabulary Test (4η Έκδοση) της Renfrew.

Εικόνες Δράσης, Δοκιμασία Πληροφοριακής και Γραμματικής Επάρκειας

Είναι ένα διαγνωστικό εργαλείο, το οποίο χρησιμοποιείται στην αξιολόγηση της γλωσσικής επάρκειας σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας.Η παρούσα δοκιμασία εστιάζεται στην αξιολόγηση δύο τομέων της γλώσσας: της μορφοσύνταξης, εξετάζοντας τη γραμματική επάρκεια των εκφερόμενων φράσεων της πραγματολογίας, εξετάζοντας την πληροφοριακή επάρκεια, δηλαδή τη χρήση της γλώσσας που κάνει ο εξεταζόμενος προκειμένου να μεταδώσει πληροφορίες.

Δοκιμασία Γλωσσικής Αντίληψης και Έκφρασης

Αποτελεί ένα εργαλείο αξιολόγησης των γλωσσικών δεξιοτήτων ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία και τη γλωσσική ανάπτυξη. Στόχος της είναι ο καθορισμός των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν τα άτομα με διαταραχές επικοινωνίας και η χρησιμοποίηση των αποτελεσμάτων στο σχεδιασμό του θεραπευτικού προγράμματος.

Σημασιολογικοί Σύνδεσμοι 

Πρόκειται για την ελληνική έκδοση του Semantic Links και έιναι ένα βοηθητικό θεραπευτικό εργαλείο αλλά και ένα ανεπίσημο αξιολογητικό υλικό για τη σημασιολογία της Ελληνικής Γλώσσας που μπορεί να εφαρμοστεί σε παιδιά και ενήλικες με επίκτητες γλωσσικές δυσκολίες.

TOPL (Test of Pragmatic Language)

Δοκιμασία εκτίμησης πραγματολογικών δεξιοτήτων ατόμων με δυσκολίες κοινωνικής επικοινωνίας.

Easy-to-Read

Είναι μια μέθοδος μεταγραφής και παρουσίασης κειμένων που διευκολύνει την ανάγνωση και κυρίως την κατανόηση, κινητοποιεί τη σκέψη και τη φαντασία και αυξάνει την πρόσβαση σε αναγνωστικό υλικό όλων εκείνων που δυσκολεύονται να διαβάσουν για διάφορους λόγους.

FORI,Wide Reading Instruction, RAVE-O

Πρόκειται για προγράμματα παρέμβασης της αναγνωστικής ευχέρειας μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.

Προσέγγιση Lundberg

Πρόκειται για πρόγραμμα παρέμβασης στις δυσκολίες φωνολογικής επίγνωσης των παιδιών.

SCIP (Social Communication Interstation Project)

Πρόκειται για πρόγραμμα παρέμβασης των κοινωνικών δεξιοτήτων επικοινωνίας.

Alpha to Omega Programme, Hickey Multisensory Language Course, Reading Recovery, Repeated Reading

Πρόκειται για προγράμματα παρέμβασης στις δυσκολίες ανάγνωσης.

Υποστηρικτική τεχνολογία

Υλικά και μέσα τεχνολογίας,προγραμματισμού, που υποβοηθούν τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο να αποκτήσουν πρόσβαση στη γενική εκπαίδευση

Διαφοροποιημένη διδασκαλία

Η προσέγγιση κατά την οποία η διδασκαλία διαφοροποιείται και προσαρμόζεται με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά των μαθητών στη τάξη, ως προς την ετοιμότητα τους για μάθηση, τα ενδιαφέροντα τους και το στιλ μάθησης τους.